Ofte stilte spørsmål
Jeg skal bytte en vare, hvordan går jeg frem?
Da legger du bare inn en ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker å bytte til. Det du sender tilbake får du pengene igjen for, og det du bestiller på nytt og skal beholde betales som normalt.
Jeg skal returnere en vare, hva gjør jeg?
Send en mail til post@pangeamontessori.com, så hjelper vi deg.
Jeg vil reklamere på et produkt, hva nå?
Send oss en mail med bilder av skadene/ feil/ avvik samt ordrenummeret det gjelder til post@pangeamontessori.com, så hjelper vi deg.
Når får jeg pengene mine tilbake for returnerte varer?
Normalt tar turen i posten 1-3 uker. Så snart pakken er ankommet og behandlet på vår returavdeling vil du få en e-post fra oss. Deretter blir saken sendt til regnskap, som kontakter deg innen 5-10 virkedager etter at returen er behandlet.
Er betalingen gjort med Vipps kommer pengene tilbake på kontoen uten at du må foreta deg noe.
Koster det noe å sende varer i retur?
Returkostnaden dekkes av kjøper.
Jeg har tatt av emballasjen, kan varen byttes uten emballasje?
Varer som er tatt i bruk eller hvor original emballasje er tatt av kan dessverre ikke byttes.
Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på ordren min?
Vi gjør det vi kan for å få plukket, pakket og sendt alle pakker superraskt. Dersom ordren ikke er pakket og sendt kan vi kansellere eller endre den, dette vil vi håndtere så smidig vi klarer.
Jeg har fått en gave, kan jeg returnere eller bytte den?
Alle varer som er ubrukte og med uåpnet original emballasje kan byttes. Salgsvarer byttes ikke.